יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

איך מכירים מוסיקה חדשה?

אנשים מעולים כמוני שמחפשים מוסיקה חדשה ומגניבה לעיתים מגיעים למצב של רצון לשמוע משהו חדש כמו נרקמונים, שומעים 10 אלבומים כל יום העיקר לתפוס איזה אלבום שיתפוס את האוזן ושיהיה אפשר להאזין לו בחיוך מטופש כמה שבועות ואז שוב לחפש את הדבר הבא.
אז איך עושים את זה?
איפה מוצאים מוסיקה חדשה?
יש מיליון בלוגים של אנשים ששומעים מוסיקה וחושבים שהם שומעים את המוסיקה הכי טובה בעולם ושאם הם המליצו על אלבום כולם חייבים לאהוב אותו (לדוגמא אני), הבעיה שאני עוד לא הצלחתי למצוא בלוגר שהטעם שלו ושלי זהים אפילו
 ב - 60%.
גם אתרי מוסיקה שמתמחים במוסיקה אלטרנטיבית, נפרשים על המון סוגי מוסיקה ולרב קשה למצוא משהו בדיוק בטעם שלך. 
אז כשאני מיואש, אני נכנס ל bandcamp, ששם יש אופציה ממש מגניבה לחיפוש אלבומים

ככה לדוגמא מצאתי את foozle, אין להם אתר או פייסבוק אז חוץ מחברי הלהקה (Jake Lazovick, Joanna Smith, Ryan Witt) ומזה שהם עושים רוק אלטרנטיבי אין לי עוד מה להוסיף חוץ מתתחילו לשמוע:



עוד דרך לא פחות טובה היא המלצות של חברים, בזכות הבלוג המדהים שלי התחלתי לקבל לינקים מאנשים ללהקות מעולות (תמשיכו, תמשיכו!), וככה בזכות גידו (תודה גידו) הכרתי את Valley maker



מה שנקרה פולק במיטבו.
שם הלהקה מזכיר לי שיר של סמוג, וגם קצת הסגנון שלהם.
אז במילים אחרות מומלץ!

זהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה